Hvordan virker jeres content?

Analyse, effektmåling og feedback

Du kan sammenligne feedback og rapportering fra SoMe og hjemmeside samlet som en tur i Tivoli.

Nu har du betalt for indgangen OG turbåndet. Nu kommer det sjove!!

Der, hvor du for alvor kan se, hvilke typer, der foretrækker rutsjebanen frem for karrusellen og hvem der bare gerne ved sidde ved bådene og kigge.

Hvis du skal have styr på hele værdikæden af din marketing skal du derfor satse på vores Large impact-løsning. Det er her, vi på baggrund af budskaber, content-produktion og kampagnearbejde laver analyse og rapporter. Det smarte ved digital markedsføring er, at du her løbende kan følge med i, hvordan jeres indsatser påvirker kundens beslutningsproces.

Igennem rapporter og analyser får du for alvor indblik i, hvem din målgruppe er, hvad de kan lide og samtidig får en kvalificeret ide om, hvad der skal til, for at opnå endnu bedre salgsresultater.

Det er jo i hvert fald kedeligt at kaste tonsvis af ressourcer efter den del af din målgruppe, som måske nok er god for din kendskabsgrad, men som egentlig bare gerne vil holde sig orienteret og drømme om det, de andre køber.

Det kræver træning at kombinere al den information – så at sige ”at overskue alle gæster i Tivoli på én gang”. Det hjælper vi med og gør det samtidig muligt for dig efterfølgende at trække relevante opgaver in-house.

"half the money I spend on advertising is wasted... the trouble is I don't know which half"

John Wanamaker (attributed), US department store merchant 1838-1922

Eksempler på effektive kampagner