Det skal være nemt

Læn dig tilbage

Det skal være effektivt

Vi gør det hele

Det skal give indsigt

Få nye værdifulde indsigter

Prosit da

Når man nu ved, at man er den bedste i branchen og altid gør sig umage og leverer kvalitet, så er det da ærgerligt, hvis ens markedsføring viser det modsatte. Gør det, der ligger til dit højreben, så gør vi det samme og dermed har du en troværdig og overbevisende forretning fra start til slut.


Hedensted_featured_image
Vilhelm_annonce-776x1024

Gesundheit står på to ben indenfor content til social media: Produktion indenfor film, stills og grafisk arbejde som det ene og analyse og effektmåling af indsatserne som det andet.

Ingen fancy ord eller forkromede branding-strategier, bare marketing af din virksomhed som du kan måle på.

 

Gesundheits content til sociale medier giver dig:

  • Total sammenhæng mellem dit budget og dine indsatser. 
  • Indhold af god kvalitet og altid til tiden.
  • Nemt at gennemskue og nemt at arbejde med. (Link til produktside?)
  • Den rigtige måde at bruge social media på – relevant, interessant og helt dit eget

PRODUKTERNE

LÆN DIG TILBAGE OG NYD KØRETUREN

SMALL

IMPACT
DKK 13.995 MÅNED
  • 24 stk. indhold til post pr. år
  • Max 12 antal film per*
  • Min. 12 Stills / grafisk**
  • 4 betalte kampagner***

MEDIUM

IMPACT
DKK 17.995 MÅNED
  • 36 stk. indhold til post pr. år
  • Max 20 antal film per*
  • Min. 16 Stills / grafisk**
  • 8 betalte kampagner***
  • Sporingsopsæt på hjemmeside
Popular

LARGE

IMPACT
DKK 28.995 MÅNED
  • 52 stk. indhold til post pr. år
  • Max 30 antal film per*
  • Min. 22 Stills / grafisk**
  • 12 betalte kampagner***
  • Sporingsopsæt på hjemmeside
  • Analyse, effektmåling og feedback

* definition af max 12 antal film
** min. 12 grafiske 
*** vi anbefaler spent til at udgøre 50 % af det beløb, du bruger på kampagne og produktion til sammen

Præsentation af materiale

HOTEL

RESTAURANT

BILFORHANDER

03

Ved du om din kampagne er en succes?

 Måler du overhovedet på noget, og hvad er godt og hvad er knap så godt?

Det er vigtigt at det du laver skaber succes, men det er få defineret hvad en succes er, er meget forskellige fra virksomhed til virksomhed. Har du fokus på salg? Eller har du fokus på det brand? Der er stor forskel bare på de to mål.

04

Når du starten en kampagne, hjælper vi dig med at sætte mål for din kampagne. Hvor mange personer så din kampagne, reagerede eller klikkede på den? Var der nogle segmenter, som reagerede mere positivt på kampagnen end andre?

Alle disse indsigter kan vi hjælpe dig med. Vi giver dig ganske enkelt indsigt i din målgruppe og kan give dig indsigt i, hvem der reagerer bedst på kampagnen. Nøgleviden til videreudvikling af dit marketingmateriale.

Det er et bensemark du kan sætte og bruge til de næste kampagne.

Hvad måler du på?